Rowerowy sklep online
Masz pytania odnośnie ostatniego zamówienia? Poznaj ofertęSprawdź tutaj!
Telefon obsługi klienta jest obecnie niedostępny. Prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Problemy z dostawą lub śledzeniem przesyłki

Monitorowanie nie zostało zaktualizowane
Aktywacja systemu śledzenia przesyłek może potrwać do 24 godzin. Po aktywacji, będzie on pokazywał status przesyłki. Jeśli nie ma aktywności przez ponad 3 d...
Dlaczego otrzymałem częściową dostawę?
W celu jak najszybszego wysłania zamówienia, możemy podzielić je na kilka paczek. Po dokonaniu zakupu, jak zwykle otrzymasz potwierdzenie zamówienia e-maile...
Opóźniona dostawa
Wiemy, jak frustrujące jest, kiedy przesyłka nie dociera w spodziewanym terminie. Zanim się z nami skontaktujesz, prosimy: Sprawdź, czy już skontaktow...
Twoje zamówienie nie zostało dostarczone do Ciebie
Jeśli dostarczenie zamówienia pod wskazany adres nie jest możliwe, doręczyciel może pozostawić przesyłkę w punkcie odbioru, u sąsiada lub w określonym bezpi...