Rowerowy sklep online
Masz pytania odnośnie ostatniego zamówienia? Poznaj ofertęSprawdź tutaj!

Funkcje

Gdzie mogę zobaczyć historię moich zamówień?
Aby to zrobić, zaloguj się na swoje konto klienta. Wybierz pozycję "Zamówienia" po lewej stronie naszej strony głównej. Tutaj możesz zobaczyć wszy...
Jak mogę zobaczyć moją fakturę?
Fakturę otrzymasz zawsze jako załącznik do potwierdzenia wysyłki pocztą elektroniczną na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Alternatywnie...
Jak mogę otrzymać fakturę nie posiadając konta klienta?
Fakturę otrzymasz zawsze jako załącznik do potwierdzenia wysyłki pocztą elektroniczną na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Jeśli nie zał...
Jak mogę zresetować swoje hasło?
Jeśli zapomniałeś swojego hasła, możesz w każdej chwili wybrać funkcję "Zapomniałeś hasła?" w zakładce "Rejestracja".  Wpisz w podan...
Czy mogę dodać zamówienia do później utworzonego konta?
Nie, to nie jest dla nas możliwe.  Nie jesteśmy w stanie łączyć zamówień z różnych kont klientów.
Jak mogę się wylogować z mojego konta klienta?
Aby się wylogować, przytrzymaj mysz nad przyciskiem konta klienta (nie klikaj).  Pojawi się rozwijane menu, w którym możesz kliknąć na "Wyloguj"....
Jak mogę dodać produkty do mojej listy życzeń?
Przejdź do strony szczegółów wybranego przedmiotu i kliknij na przycisk z sercem, aby dodać przedmiot do swojej listy życzeń. Należy pamiętać, że dodanie p...