Aby to zrobić, zaloguj się na swoje konto klienta. Wybierz pozycję "Zamówienia" po lewej stronie naszej strony głównej. Tutaj możesz zobaczyć wszy...
Fakturę otrzymasz zawsze jako załącznik do potwierdzenia wysyłki pocztą elektroniczną na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Alternatywnie...
Fakturę otrzymasz zawsze jako załącznik do potwierdzenia wysyłki pocztą elektroniczną na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Jeśli nie zał...
Jeśli zapomniałeś swojego hasła, możesz w każdej chwili wybrać funkcję "Zapomniałeś hasła?" w zakładce "Rejestracja". Wpisz w podan...
Nie, to nie jest dla nas możliwe. Nie jesteśmy w stanie łączyć zamówień z różnych kont klientów.
Aby się wylogować, przytrzymaj mysz nad przyciskiem konta klienta (nie klikaj). Pojawi się rozwijane menu, w którym możesz kliknąć na "Wyloguj"....
Przejdź do strony szczegółów wybranego przedmiotu i kliknij na przycisk z sercem, aby dodać przedmiot do swojej listy życzeń. Należy pamiętać, że dodanie p...