Rowerowy sklep online
Masz pytania odnośnie ostatniego zamówienia? Poznaj ofertęSprawdź tutaj!
Telefon obsługi klienta jest obecnie niedostępny. Prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Zwroty i refundacje

Nasza polityka zwrotów
Okres zwrotu nieużywanego towaru wynosi 14 dni od daty dostawy. Zwrot jest bezpłatny, jeśli użyjesz naszej etykiety zwrotnej. Ważne informacje Towar m...
Bezpłatna etykieta zwrotna
Etykietę zwrotną można pobrać w każdej chwili z konta klienta lub ze strony statusu zamówienia. Poniżej znajdziesz również instrukcje, jak korzystać z nasze...
Zbiórka w celu zwrotu
W przypadku większych przesyłek możemy zorganizować odbiór z Twojego domu. Nie otrzymasz od nas etykiety zwrotnej, ale przewoźnik naklei ją na Twoją przesył...
Zwrot produktów dostarczonych oddzielnie
Zalecamy zwrot w taki sam sposób, w jaki dostarczono zamówienie, chyba że zaznaczono inaczej. Wynika to z faktu, że łączenie zamówień lub produktów z różnyc...
Zwrot pieniędzy po zwrocie
Jeśli zwrócisz produkt w okresie zwrotu i będzie on spełniał nasze standardy dotyczące zwrotów, dokonamy zwrotu automatycznie po jego otrzymaniu. Jeśli otrz...