Zmień zamówienie

  • Zmiany adresu dostawy lub adresu rozliczeniowego nie są możliwe. Możesz spróbować anulować zamówienie i złożyć nowe z poprawnym adresem.
  • Jeśli zapomniałeś dodać coś do swojego zamówienia, złóż nowe.
  • Jeśli zamówiłeś za dużo czegoś, możesz zwrócić to, czego nie chcesz.
  • Jeśli zamówiłeś zły rozmiar, model lub kolor, możesz złożyć nowe zamówienie i zwrócić to, czego nie chcesz.


Anuluj zamówienie

  1. Przejdź do stanu zamówienia.
  2. Wpisz swój numer zamówienia (BPL...) oraz swój adres e-mail i kliknij na "Wyślij".
  3. Kliknij na "Anuluj zamówienie".


Ważna informacja

  • Jeśli przycisk anulowania jest wyłączony, Twoje zamówienie jest już przetwarzane w naszym magazynie i nie może zostać anulowane. 
  • Jeśli nie możesz anulować zamówienia, możesz odrzucić paczkę przy odbiorze lub zwrócić ją do nas. Zwrot pieniędzy zostanie wydany po jego otrzymaniu.