Etykietę zwrotną można pobrać w każdej chwili z konta klienta lub ze strony statusu zamówienia. Poniżej znajdziesz również instrukcje, jak korzystać z naszej etykiety zwrotów.


Pobierz etykietę zwrotną

  1. Przejdź do status zamówienia
  2. Podaj numer zamówienia (BPL...) i odpowiedni adres e-mail. Kliknij na "Wyślij". 
  3. Kliknij na Zwrot przedmiotu, a etykieta zwrotu otworzy się w nowej karcie.


Jak korzystać z etykiety zwrotnej

  1. Usuń z opakowania wszystkie etykiety wysyłkowe. 
  2. Wypełnij formularz zwrotu z podaniem przyczyny zwrotu. Jeśli nie masz formularza, dołącz list z numerem zamówienia i powodem zwrotu. 
  3. Dołącz formularz zwrotu do paczki.
  4. Naklej etykietę zwrotną na zewnętrznej stronie paczki tak, aby była dobrze widoczna i zanieś ją do odpowiedniego punktu odbioru.
  5. Zachowaj dowód zwrotu z numerem monitorowania.


Jeśli masz problem ze zwrotem zamówienia, prosimy o kontakt.