Większe paczki będą odbierane bezpośrednio z Twojego domu (krawężnik). Dzięki temu wysiłek dla Ciebie powinien być jak najmniejszy. Aby zapewnić, że wszystkie niezbędne informacje i dane są dostępne w uporządkowanej formie, prosimy o przesłanie zapytania za pośrednictwem strony naszego sklepu. Pomaga nam to w prawidłowym, prostym i szybkim przetworzeniu Twojego zamówienia.


Rowery

Jeśli chcesz zwrócić rower, wybierz przycisk „Zwróć artykuł” znajdujący się przy produkcie w historii zamówień . Postępuj według instrukcji. Jeśli nie masz konta klienta, możesz dokonać zwrotu tutaj  postępując według instrukcji.

Należy pamiętać, że ten proces jest możliwy tylko w przypadku nieuszkodzonych oraz nieużywanych rowerów. W przypadku reklamacji prosimy o skorzystanie z formularza kontaktowego.

 

Inne artykuły wielkogabarytowe/ nadawane firmą spedycyjną (inne niż rowery)

W celu zamówienia kolekcji prosimy o skorzystanie z naszego formularza kontaktowego. Wpisz tam, który przedmiot ma być odebrany. Prosimy również o podanie dokładnego powodu odbioru, pożądanego adresu odbioru oraz daty odbioru z terminem realizacji co najmniej 10 dni roboczych.